„Išgirsk mane pro stiklą“ – Nes menas yra ne apie meną, o apie mus pačius

IV a ir b klasių mokiniai dailės pamokoje poromis išbandė tapybos ant stiklo techniką. Užduotis buvo nutapyti teminę kompoziciją ant vienos stiklo pusės,  kiekvienas mokinys piešė iš savo pusės. Sąlyga buvo nekalbėti tarpusavyje, nesusitarti dėl temos, reikėjo įsigilinti į protą ir savo emocijas, kad jas būtų galima paversti bendru simboliniu paveikslu, naudojant spalvas. Galutinis rezultatas neturėjo reikšmės, svarbiausias buvo pats kūrybos procesas. Šio darbo tikslas buvo sujungti meną ir psichologiją kaip terapiją per meną, taip vadinamąją arteterapija, kuri tampa būdu geriau pažinti save, rasti joje atramą ir aistrą, sumažinti stresą ir skatinti kūrybiškumą.