GIMNAZIJOS TIKSLAI IR UŽDAVINIAI 2020 METAMS
Tikslas 1. Gerinti ugdymo organizavimą, siekiant kiekvieno mokinio kokybiško ugdymo (si), plėtojant popamokinės veiklos galimybes.
Uždavinys 1.1. Gerinti ugdymo organizavimą, orientuojantis į kokybišką ir šiuolaikišką ugdymo (si) kiekvieno mokinio asmeninę pažangą | |
Priemonės | Mokinių mokymosi krūvio optimizavimas, dalykų mokytojams derinant ugdomąsias veiklas, dalyvaujant kokybės krepšelio programos realizavimus. |
Mokinių klasės darbų diferencijavimas. Namų darbų skyrimas pagal mokinių poreikį. Papildomų, skirtingos apimties užduočių skyrimas mokiniams, kurių signaliniai įvertinimai nepatenkinami. (Konsultacinis centras) | |
Individualios mokinio pažangos stebėjimas, aptarimas su tėvais bei metodinėje grupėje | |
Taikyti asmeninių pagyrimų sistemą už pažangą, už dalyvavime olimpiadose | |
Uždavinys 1.2. Ugdyti mokinių rašymo ir skaitymo gebėjimus įvairių dalykų pamokose | |
Priemonės | Skaitymo bei rašymo įgūdžių gerinimas pamokose, taikant įvairius šiuolaikinius, aktyviuosius metodus. |
Infografika – minčių žemėlapiai | |
Projektų ir akcijų rengimas:
5–8 klasių mokinių projektas ,,Skaitytojo dienoraštis“ Mokomės kalbėti taisyklingai. Akcija ,,Kalbos šluota“. Akcija „Augu skaitydamas“ bendradarbiavimas su biblioteka |
|
Uždavinys 1.3. Ugdyti mokinių bendrąsias kompetencijas (mokėjimo mokytis, komunikavimo, pažinimo, socialinę, iniciatyvumo ir kūrybingumo, asmeninę) | |
Priemonės | Dalykų olimpiados, meninio skaitymo konkursai, diktantai, parodos, renginiai, išvykos |
Mokinių žinių patikrinimai, bandomieji egzaminai, NMPP | |
Edukacinės išvykos, užsiėmimai, pamokos muziejuose | |
Projektai: „Gyvūnai turi teisę gyventi geriau“ (Recycling –ART), ,,Švenčių ir atmintinų datų kalendorius”, ,,Adata ir siūlas“, ,,Suoliukai poilsio zonai“, „Informatika pradiniame ugdyme“ tęsinys | |
Karjeros ugdymas. | |
Matematikos, informatikos ir pasaulio pažinimo EMA pratybų panaudojimas | |
„Informatika pradiniame ugdyme“ tęsinys | |
Tarptautinis projektas „Polonijos šeimos kartu į edukaciją“ (Rodzina polonijna razem do edukacji) | |
Uždavinys 1.4 Tobulinti šiuolaikinės pamokos organizavimą gerinant ugdymo(si) kokybę. | |
Priemonės | Mokinių vertinimo ir įsivertinimo sistemos tobulinimas |
Pamokos tradicinėse ir netradicinėse edukacinėse aplinkose. | |
Geros patirties sklaida, mokytojų pranešimai mokykloje ir už jos ribų. | |
Tarptautinis projektas Mokykla 6.0
Tarptautinis projektas „Šiuolaikiniai mokymo(si) metodai“ |
|
Inovatyvių ir aktyvių mokymosi metodų taikymas (atviros pamokos). Naujų skaitmeninių mokymo(si) priemonių diegimas | |
Uždavinys 1.5 Gerinti neformaliojo švietimo organizavimą gimnazijoje | |
Priemonės | Mokinių anketavimas dėl veiklų, kurios domina moksleivius |
Sporto varžybų ir edukacinių renginių organizavimas | |
Vilniaus m. ir Lietuvos mokinių sporto žaidynės | |
Edukacinės pamokos VU skaityklose; britų kultūros vietose Vilniuje; Markučių muziejuje | |
Tarptautinis bendradarbiavimo projektas su Plonsko gimnazija Lenkijoje |
Tikslas 2. Kurti ir naudoti edukacines aplinkas, leidžiančias efektyvinti ugdymo procesą, metodus ir strategijas.
Uždavinys 2.1. Siekti aprūpinti gimnaziją šiuolaikiniam ugdymo(si) procesui reikalingomis priemonėmis, sudarant sąlygas mokytis inovacijomis grįstose pamokose. | |
Priemonės | Pasirūpinti interaktyviąja mobiliąja klase (planšetes). Pagal galimybes naudoti, šiuolaikiškus ir interaktyvius mokymo metodus. |
Įsigyti šiuolaikiško inventoriaus. Gerinti technologijų kabineto materialinę bazę. | |
Vidaus patalpų remontas ir atnaujinimas (III – IV aukštas) | |
Uždavinys 2.2. Įtraukti mokinius į tyrinėjantį ugdymą | |
Priemonės | Ilgalaikiai projektiniai darbai 7 ir I klasėse. |
Edukacinės pamokos (išvykos) VGTU laboratorijose (II-IV kl.); | |
Konkursas „Vilniaus miesto savivaldybės įmonių ir įstaigų žalioji aplinka – aplinkosauginio švietimo erdvės“ | |
Tiksliųjų ir gamtos mokslų savaitė; STEAM metodai | |
Projektas „Kompiuteriukų ralis“, 7, 8 kl. | |
Istorijos pažinimo tako, metereologinės stoties projektų paruošimas | |
Žaliosios edukacinės erdvės kūrimas: mokymo priemonė ,,Žolynėlis“; Meninis projektas -pleneras mokyklos sode (6-8, I-II kl.) “Pavasarinių gėlių pasaulis” | |
Konferencija „Knyga – būdas pažinti save“ |
Gimnazijos veiklos planas 2020
GIMNAZIJOS VEIKLOS PLANAS 2019 M.