Legendinio Palemono kelias

Posted by

Rudens atostogų metu G2 – G4 klasių moksleiviai išsiruošė į ekskursiją legendinio Palemono keliais. Po kelias valandas trukusios kelionės autobusu pasiekėme vaizdingus Nemuno slėnius ir kalvas. Pirmiausia kopėme į Veliuonos piliakalnius ir Veliuonos bažnyčios varpinę, nuo kurių galima gėrėtis pasakiška Nemuno apylinkių panorama. Vėliau pasigrožėjome Raudonės pilimi ir aplankėme Panemunės pilį, kurioje vėl kopėme laiptų laipteliais į pilies bokštą. Grįždami atgal, sustojome Seredžiuje, ties kuriuo Dubysa įteka į Nemuną ir kur stūkso Palemono kalnas. Čia romėnų kunigaikštis Palemonas įsikūrė su savo palyda ir davė pradžią lietuvių kilmingosioms giminėms. Skaičiuodami laiptelius lipome į trisdešimties metrų piliakalnį, kur sutikome legendinį kunigaikštį Palemoną (jį iš nebūties prikėlė G3a klasės mokinys Lukaš Čunkevič) ir išklausėme sveikinimo kalbos. Galutinė maršruto stotelė – Nacionalinis M.K. Čiurlionio dailės muziejus Kaune.  Čia turėjome galimybę išgirsti įkvepiantį gidės pasakojimą apie garsiausio lietuvių dailininko ir kompozitoriaus gyvenimą ir kūrybą, pabandyti įspėti dailininko paveikslų mįsles. Kelionėje mokinius lydėjo ir neleido nuobodžiauti mokytojai Jolanta Zagurskienė, Diana Kadzevičienė, Jadvyga Pukšta, Vitalij Klimovič, Kristina Disevič, Jūratė Ratautienė, Rita Gvazdaitytė. Lydimi sesutės Ritos maldų iš kelionės grįžome sveiki ir gyvi, gerai išmankštintomis kojomis ir įspūdžių kupina galva.  Tikimės, kad jie ilgai neišblės.