Plunksnakočio pažinimas Vilniaus centrinėje bibliotekoje

Gegužės 26 d. IIa klasės mokinius kartu su geografijos mokytoja Tatjana Koženevska į svečius pakvietė Vilniaus centrinė biblioteka. Mokiniai dalyvavo netradicinėje pamokoje, kurioje sužinojo, kodėl plunksnakotis gali tapti mėgstamiausiu rašymo įrankiu.

Pamokos tikslas – supažindinti mokinius su vienkartinių rašiklių žala aplinkai ir pakviesti išbandyti ekologiškesnę alternatyvą – plunksnakočius. Mokiniai susipažino su plunksnakočio ergonomika – kaip ši rašymo priemonė gali būti pritaikyta prie rašančiojo rankos dydžio ir rašysenos manieros.

Pamokoje buvo kalbama ir apie dailyraščio naudą: kaip jis padeda lavinti dėmesio koncentraciją, smulkiąją motoriką. Taip pat mokiniai sužinojo, kad rašymas plunksnakočiu gali būti ne tik rašymo įgūdžių gerinimas, bet ir meditacijos, atsipalaidavimo bei kūrybinės saviraiškos forma.

Už šios pamokos organizavimą nuoširdžiai dėkojame iniciatyvai „Vilnius yra mokykla“.