Žmogus po biologijos ir anglų kalbos mikroskopu

Dėka anglų kalbos mokytojos Kristinos Disevič ir biologijos mokytojos Evelinos Gricevič bendradarbiavimo, 5b klasės mokiniai tyrinėjo virškinimo ir nervų sistemų struktūros bei funkcionavimo paslaptis. Novatoriškas požiūris buvo mokytis organų pavadinimus lenkų ir anglų kalbomis tuo pačiu metu. Šios pamokos įrodė, kad mokslinė terminologija gali būti puiki medžiaga užsienio kalbos mokymuisi, o biologijos žinios įgyja tarptautinį matmenį.

Praktinė dalis buvo skirta daugiausia smegenims. Mokiniai ne tik sužinojo apie jų struktūrą, bet ir dalyvavo specialiai parengtuose pratimuose, skirtuose stimuliuoti ir ugdyti pažintinius gebėjimus.

Jie tyrinėjo smegenų funkcines sritis ir jų vaidmenį kontroliuojant mąstymą, judėjimą ir pagrindines gyvybines funkcijas. Jie analizavo, kaip skirtingi smegenų skilveliai yra atsakingi už skirtingus mūsų funkcionavimo aspektus.

Integruoto mokymo dienos pasirodė esą labai sėkmingos, nes jose buvo suderintas švietimas su praktika ir įrodyta, kad mokslas ir humanitariniai mokslai gali eiti koja kojon, suteikdami mokiniams išsamias žinias apie save.