Integruoto mokymo diena skirta barokui

Lapkričio 15 dieną, penktadienį, mūsų gimnazijoje vyko integruoto mokymo diena skirta barokui. Šią dieną mokiniai išvyko į ekskursijas, kurių metu tyrinėjo baroko epochą, sužinojo jos paslaptis.

5a ir 5b klasių mokiniai išvyko į Druskininkus,kur gamino barokines eglutės dekoracijas.

6a ir G1b klasių mokiniai aplankė užburiantį Vilniaus baroko „perlą“ , t.y. Šv. Petro ir Povilo bažnyčią. Gidė Alina Valiučko papasakojo apie bažnyčios istoriją, baroko elementus ir architektūrą.

6b ir 8b klasės mokiniai išvyko į ekskursiją po  barokinį Vilnių ir išgirdo nuostabius istorijos mokytojo Valdemaro Šelkovskio pasakojimus.

Ar žinojote, kad baroko laikais meduoliai buvo parduodami vaistinėje kaip efektyvus vaistas nuo ligų? 7a ir 7b klasių mokiniai kepė aromatingiausią vaistą – meduolius.

G1A klasės mokiniai turėjo edukacinę pamoką Valdovų rūmuose. Edukacinio užsiėmimo metu mokiniai sužinojo apie baroko epochos architektūrą, meną ir literatūrą.

G2a ir G2b klasių mokiniai kartu su klasės auklėtoja apžiūrėjo barokinius Vilniaus paminklus. Kartu su kompetentinga gide Gražina Hajdukevič jie sužinojo skirtumus tarp architektūros stilių, tokių kaip klasicizmas, barokas ir rokoko.

G3a ir G3b klasių moksleiviai lapkričio 15 dieną paskyrė pažinti barokiškąjį Vilnių. Kartu su mokytojomis Joana Čereškiene ir Sigita Malmyga, lydimi Vitalijaus Klimovič išsamių pasakojimų, aplankė Vilniaus arkikatedros bazilikos barokiškąją šv. Kazimiero koplyčią, šv. Kazimiero bažnyčią. Vilniaus paveikslų galerijoje dalyvavo edukacinėje programoje “Baroko didybė”. Mokiniai tyrinėjo paveikslus ir sužinojo, kokie atributai atskleidžia paveiksle pavaizduotų žmonių socialinę padėtį, klausėsi edukatorės pasakojimo apie barokinį puošnumą, teatrališkumą, rodė didelį susidomėjimą spręsdami interaktyvias užduotis.

G4 klasės mokiniai aplankė parodą Taikomosios dailės ir dizaino muziejuje, kur tyrinėjo mados pasaulio paslaptis įvairiais istoriniais laikotarpiais. Ne tik baroko epochos, bet ir kiekvieno vėlesnio laikotarpio mada turėjo didžiulį poveikį kiekvienos šalies kultūrai. Mokiniai taip pat turėjo praktinius užsiėmimus „Kvapas, spalva ir forma“. Kiekvienas dalyvis sukomponavo savo aromatą ir suprojektavo savo kvepalų etiketę.